Masal53 Hadi kızlar hep birlikte gülüyoruz sol ayağım hafiften şişmiş 😁😁 evin içinde şişmişim bennn diye diye dolanıyorum 😁😁😁 başka şişen varmı sizler ne zaman şişmeye başladınız
Sdnurcs Masal53 normalde yarım kilo fazla çıksam moralim alt üst olurdu. Şuan fazla fazla alsamda tekmesiyle unutturuyor moral veriyor daha çok yiyorum 🤣🤣
Portakalgeliyor Masal53 bende dünn şiştim 😂😂😂 her konuşmada ayaklarım şiştii ben şişiyom diye söylenip durdum 😂😂😂 tramvaa yarattı bende
Sdnurcs Masal53 bişey dicem resmen dalga geçiosun🤣🤣🤣neredeyse dogurucan 5 kilo diosun moralim kaçtı 🤣 bumu şişmek👊🤣🤣🤣
Bebeklimm Masal53 benimde en çok sağ eli ve sağ ayak çok şişiyor sabahları açıp kapatmada çok zorlanıyorum
Masal53 Sdnurcs yemin ediyorum 81 ile hamileliğimi öğrendim şuan kahvaltı öncesi 85 kahvaltı sonrası 86 yım 😛😛
Masal53 Bebeklimm bende çok şişlik yok 😁 bugün yüzüğümü takınca parmak şişkinliğini anladım çorabımı çıkarınca da ayaklarımın şiştiğini anladım ama çok hafif kendini belli etmiyo yani
Portakalgeliyor Masal53 karşımda bağırdığını el kol haraketi ile minikleri 😂😂 yanımda olsan gösterirdim böyle zor oluyo
Eski9 Masal53 bende iyice sistim hele bugün parmaklarım açıyor resmen şişkinlik ten 😥 neyse ki son 4 az kaldi