Suplt Bebeğim 26 haftalık, kol bacak boyu 1 hafta geriden geliyor. ırsilikten down dan yada cücelikten bahsediyorlar başına gelen varmı
beyza1234 Suplt bunlardan bahseden kim doktorsa gerekli acıklamayı yapmıstır? etraftan insanlarsa boş boş konusmasınlar etrafımızda herkes aynı boy kilo kol ölçüsü ayak numarasında mı her bebek kendine özel bir vucutla dogar büyür kimi insanın bacak boyu uzun olur kiminin gövdesi allaha emanet
Pinar17 Suplt doktorunuz bu konuyla ilgili bir şey söylemedi mi. 2 haftalık gerilik veya ilerilik normal kabul ediliyor çünkü
Suplt Pinar17 perinatoloji uzmanları normal karşılamıyor, kadın doğum doktorum 2 haftayı aşarsa problem diyor
Pinar17 Suplt yok ya bence hiç düşünüp stres yapmayın o kadar gerilikten hiç-bir şey olmaz sonuçta cihazla bakıyorlar birebir bilmeleri mümkün değil. Benim de bebeğim arada 2 gün geri geliyor arada aynı gidiyor her gittiğimde farklı 😀 üstelik bende perinatoloğa gidiyorum ve normal diyor doktorum. Hiç stres yapmayın 🙏
Gzd Suplt ikili yada üçlü test yaptırdınız mı, detaylı ultrasona girdiniz mi? sadece kol bacak boyu kısa diye bunlardan bahsedilemez, başka bulgularda olması gerekir
Suplt Gzd ikili üçlü test yaptırmadım. maalesef kol bacak kısalığı bahsettiğim sendromların belirtisi olabiliyormuş
Suplt Pinar17 tüm bölümleri geri olsa bir iki hafta problem değilmiş sanırım ama sadece kol bacak korkutuyor
Pinar17 Suplt hmm o zaman bilemicem yanıltmak da istemem sizi ama içinizi ferah tutun. Benim de ikilim yüksek riskli geldi. Ama hiç-bir başka test yaptırmadım. Allah’a emanet ettim. Sizde bol bol dua edin. Inşallah sağlıkla alırız yavrularımızı kucağımıza 🤲
Ulkar_Ulkar90 Suplt bende 18ci haftadan 32ci haftaya kadar bir hafta geriydi , 34cü haftada iki hafta 3 gün gerilik dediler