Pamugunannesi1 benim doktor inatçı değil bir an önce bitsin istiyor hatta sen çok şanslısınnn 😂😂 Nasıl sağlıklı olucaksa öyle gelsinler :) Ben herkes için hayırlı doğumlar diliyorum her seferinde , allahım tüm bebekleri biz anneleri olarak sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸