Nlfrylmz benim kızımda aynı şekilde maşallah diyelim hepsine hareketli olması çok iyi biz 30+4 haftalığız 24 haftalıktan beri maşallahı bar ne gece ne gündüz farketmiyor valla bazen gündüz fazla hareket etmiyor ozamanda enerjisini geceye saklıyo diyorum gecede dalga dalga dalgalanıyoruz 😂