Pamugunannesi1 az kaldı bu ay başı öğrenicem doğum tarihini normal istiyorum ama sezeryan diyor doktor dönüp dönüp duruyor 😂 nasipse dedik doğumdan sonra bebek toparlansın ev mev derken 40 çıkardıktan sonra taşınıcammm inşallah allahın izniyle 🌸🙏🏻🥰 32 haftadayım temmuz sonu alalım demişti en son siz nasılsınız nasıl gidiyor 🙏🏻