Glsn1 Kızlar 35 haftadan selamlar temizliğiniz bitti mi acaba ben boya yaptırdım halıları yıkattım cam kapı ne varsa hallettim ama doğuma kadar yine kirlenir gibi geliyor siz neler yaptınız yardımcınız var mı ne durumdasınız ❤️
Purpura26 Glsn1 Benimde mutfak dolaplarımla kiler gibi kullandığım odam var orası kaldı. Eşimle yardımlaşarak yapıyoruz. Annemler istanbuldan gelcek doğuma. Saolsun az erken gidiyim de kızıma yardım edeyim demedi 35. Haftamdayım 😃 seninle aynıyız
Eski9 Glsn1 temizlik memizlik yok bacım kendi başıma eşimle zaten hep yaptiik tertemizdi ev ama annemler geldi ev kucucuk kalabalık olunca nerde kalır temizlik umrum değil artık saldım doğumdan sonra güzel bir temizlik beni bekliyor 😑😥
eaaysenur Glsn1 36+2yim bende şuan evde temizlik var 😂 Buda beni doğuma ve doğumdan sonrasına kadar idare eder zaten sürekli yapıyordum ama camlar kapılar her yer siliniyo 🙈
Sedakbyk Glsn1 35.haftamdan hepsi bitti cok sukur,zaten her hafta dip.kose temizlik yapiyorum biraz da dinlenmek lazim.
Glsn1 Purpura26 of sorma benim de bi komşum var sağolsun zor yerleri hep o yaptı hatta şuan bile mutfak dolabı siliyor 😀 çok heyecanlıyım doğuma az kaldı sizin günü belli mi
Glsn1 Eski9 aslında çok yormamak lazım kendimizi ama ben duramıyorum ki heran doğururum diye temkinliyim
Purpura26 Glsn1 Ya normal doğum istiyorum bakalım o yüzden ne zaman doğar çocuk bilemiyorum 😃 haftaya bile doğabilir artık hazırlıklı ol diyorlar. Öyle deyince bir panik yapıyorum 😃 senin bellimi?
Purpura26 Glsn1 Benimki de dönmüş ama daha kanala girmemiş. Doktorum ne zaman dedi tahmini doğum tarihine ? Ben sormayı unuttum 😃
eaaysenur Glsn1 bendeeee ❤️🔥 şu an evim mis gibi kokuyor bana huzur veren şeylerden biriside temizlik kokusu 😂
Derin_deniz01 Glsn1 bende yarın eve temizlik için bir abla alıyorum ama doğuma bir hafta kala yine alıcam bayram öncesi bende 34 haftalık hamileyim
Glsn1 Derin_deniz01 bencede büyük rahatlık yardımcı almak bende doğum öncesi düşünüyorum belli de değil tarihimiz
ErsiNuray Glsn1 hic birşey yapmadm.yapamyormda yardm.edecekde kimsem yok bakalm halilari vercem erken dogum riskim var o yuzdrn doğumdan sonra yapmayı düşünüyorm.