Babykuzucuk Fatmakara97 diyorum ki pZt kadar bekliyim acaba stresmi oldum pzt de gelmesse. Kan testi vericem aynen. Ama bu sağlık ocakları yada devlet hastanesi tarzı yerlerdeki kişilerin tavırları çok itici. Onlar için sıradan olan hersey bizim için değer taşıyor
Fatmakara97 Babykuzucuk hamilelik için kan verecem dediğimde direk kan almışlardı benden valla ne kadar terbiyesiz insanlar var . İnşallah senin için hayırlısı olsun canım 🥰
Azra_nur Babykuzucuk seninle aynı durumdayım canm 14 gün geçikmem var test yapıyorum hep negatif çıkıyor kafayı yicem ya
Babykuzucuk Azra_nur 14 baya olmus kan testi vermeyi düşünmüyormusunuz birde belirti olarak neler var
Babykuzucuk Azra_nur bendee inanılmaz bir bel ağrısı . Heran adet olcam gibi karın ağrısı bide göğüslerim büyüdü
Azra_nur Babykuzucuk benim adetime yakın göğüslerimde ağrı olurdu ama bu sefer hiç öyle birşey olmadı bende anlamadım ya inşllh rabbim hepimizin gönlüne göre verir
greybrde Babykuzucuk stres yapmayın kafanıza takmayın stresten gecikmiş olabilir kilo aldıysanız hava değişimi yaptıysanız sebebi oda olabilir
greybrde Azra_nur bende de gecikme olmuyordu 27 gün gecikti doktor stres yapıp kafaya tktığından gecikmiştir kilo aldıysan hava değişimi yaptıysan ondan gecikmiştir dedi sonraki ay akışına bıraktım hiç takmadım kafama 3. Ay hamile kaldım
Nigar22 Merhaba bende 8. Günüme kadar test yapmıştım hep negatifti en son umudumu kestim boş verdim 12 ci günümde yaptım pozitif çıktı inşallah hamilesinizdir🥰
Babykuzucuk Nigar22 işte bunu duyunca yine heves ediyorum 😀😀 valla olsamda rahatlasam varsada belli etse
Nurcanatila6 Babykuzucuk bu ben bende öyleydim kaç tane testte çıkmadı bugün bu anlattıklarını tek tek yaşadım kan ver mutlaka pozitif çıkar 😍