Kızlar 8 gün gecti idrar hep negatif. Sürekli adet ağrısı geliyor tuvalete kosuyorum hiçbişey yok. Krem rengi akıntı arttı. Kaç test yaptıysam silik bile cıkmıyo. Onun dısında tek belirtim. Asırı bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti ama bunlar adet döngümdede oluyordu