Portakalgeliyor Askumsal benimde tahmini temmuz sonu dedi 38 de alırız dedi sezeryan olma ihtimalı var işte :/ ( önde gittiği için ) normal gelse keşke de allah hayırlı doğum nasip etsin 🙏🏻🌸 sağlıkla gelsinler inşallah