Evladını sağlıkla kucağına alırsın inşallah.gelip gidip yorumları okudum yazmak aklmda yoktu aslnda ama şunu demeliyimki bişey söyleniyorsa bile karşı taraftaki insanında hamile olduğunu unutmadan söylemek gerekir.çok güzelde açıklamışsın zaten bnde sarı tülbent yaptıyorum hatta arkdşmdan istedim büyüklerimiz olsun diyor bnde kullnmayı tercih ettim bi etkisi olduğu için değil gelenek görenek meselesi birazda bnce geçmişimzden gelen şeyleride yok saymamak gerekir.uzun oldu kimseyi kırmak eleştirmek gibi bi amacım yok🙏