Ayselaysun Bende 30 haftalık ikeb vuruldum ikizlerim için.. 32 haftalık doğdular iki gün önce şuan küvezdeler ama acildeki doktorlardan tutun şuan yeni doğan doktor olarak konuştuğum bilgi aldığım hepsi iyi ki vurulmuşsunuz dedi. Hatta ameliyata girmeden önce bir kez de hatırlatma dozu olarak yaptılar. Siz doktorunuza güvenin en iyi bilenler onlar canınızı sıkmasıb etrafınızdakiler herkez bişeyler söyler durur malesef 😑