Slm kizlar bugun dr kontrolum vardi 33 haftalik ikizlere hamileyim dr erken dogum tehliken gorunmuyo ama yinede tedbir amacli ciger gelistirici igne vuralim dedi bende hastaneden cikinca saglik ocaginda 2 doz vuruldum bi kac yakinima coger gelistirici vuruldum dedim onlar da keske vurulmasaydin bebege zarar verir kilo alimini yavaslatir diyorkar hani zararli bisey olsa dr vurul demezdi ah iste annelik yuregi cevreden kotu bisey duydummu ister istemez kafaya takiyorum peki siz bu konuyla ilgili ne dusunuyorsunuz varmi aranizda ciger gelistirici vurulup olumsuz seyler yasayan