Mmm333 kendi doktoruna danışman en güzeli canım insanın kafası iyice karışıyor bu durumlarda net bir araştırma olmadığı için ama herkes olunması yönünde tavsiye ediyor o da ne kadar objektif bilemiyorum..olmayıp kendini güzel de koruyabilirsin daha sonra da olabilirsin..umarım sağ salim kucağına alırsın bebeğini🌸