Canım anne adayları bende sizler gibi süreçten geçtim çok fazla seyler yaşadım kayıplarım oldu ben 3. Denemede mutlu sona ulaştım suan 7 haftalığım kucagıma almakta nasip olur inş.İnanın bütün dualarım sizinle inş bebekleriniz sizinle olur ama asla pes etmeyin insnıyorum ki Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmayacak hepinizi yürekten kucaklıyorum❤️❤️❤️❤️❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻