Tetenoz aşısı olmuştum dün . Çok üşüyorum yorganın içindeyim . Yine de üşüyorum . Ateşim var galiba . Baş ağrısı var . Yorgunluk halsizlik bulantı kusma isteği . Kas ağrıları ve eklem ağrısı var geçer mi sizce korkuyorum . Bebeğime bişey olur mu . Sağlık ocağı doktorunu aradım . Tetenozdan sonra böyle olmaz kol ağrısı olur sadece başka bi rahatsızlığın var mı dedi . Yoktu dün hiçbir şeyim . Napayım kızlar çok kötüyüm gerçekten . Bebek olmasa hiç kendimi düşünmüycem