Elif_Eda Hulya_34 Yok ben aynı günde şeker yüklemesi de yaptım 3 4 kere kan aldılar zaten 1 er saat arayla hemen çıktı zaten sonuç normaldi değerlerim çok şükğr..
Elif_Eda damlaacaglaa Benim normalde 7 ekim normal doğum tarihi ama şimdi kağıtta EDD(auo)su 30 eylül olarak gözüküyor bende erkenden doğmuşum ☺️ Bakalım ne zaman gelicek
Elif_Eda busra1485 Anladım canım sağlıkla kucağına tek nefeste alırsın inşaAllah..😊Ne zaman isterse gelsin beklerizz
Elif_Eda Meltemiviyo Ayy aynı günn canımm ☺️☺️Çok mutlu oldum hemencecik gelsinler inşaAllah senin kızmı
damlaacaglaa halaycibasi 34üncü haftadan sonra uyumlu oldu. Ondan önce hep bi hafta on gün önden gidiyordu
Elif_Eda Meltemiviyo Elif asel ikiside favorii isimlerimin arasındaydı çok önceden beri çevreöde çok asel var birde rizeliyiz hep aysel derler diye Elif Eda dedik bizde ☺️☺️