Elif_Eda Kızlar merhaba şimdi doktordan geliyorum 24+6 haftalık hamileyim..Doktorum bebeğimin 2 hafta önden gittiğini söyledi yani 27 haftalık gibi duruyor dedi boyu 32 cm kilosu 896 gr dedi..Bu doğumu geri çekermi acaba bir bilginiz varmı güzell anneler? ☺️
belisslinaa Elif_Eda boyu normal haftasıyla uyumlu ama kilosu evet 26. Haftayla uyumlu benim 27de 1100dü
Aselminaaa Elif_Eda cekebilir benim çekmişti 3 hafta geri oglum 2 hafta ileri gidiyordu hersey yolunda oldugu icin doktorum bana ileri veya geri gidiyor diye bisey dememisti ben ultrason kagidinda gormustum
H-M1602 Elif_Eda merhaba en son 24 te gittiğim de benim de 800 kusurdu,bugün 28+2 1220 Gr dedi baş ve bacaklar bir hafta ondeymis benimde
Birkuzucukbeklerken Elif_Eda ayy ben 25 de gittim en son 790 gramdı cuma günü tekrar kontrolüm var 28+2 olacağız bakalım bal böceğim ne kadar olmuş 😍
Elif_Eda Aselminaaa Evet herkesde öyle söylüyor böyle devam ederse çekebilir diyorlar ama normal giderse bir sıkıntı olmaz kilosuna göre haftası değişmiyor diyorlar
Hulya_34 24.haftamda benimde 2 hafta önde gidiyor dedi.3 hafta sonra gittiğimde bebek iri dedi şeker mi var sende dedi araştırmaya gönderdi bende özele gittim ve seker çıktı diyet yapıyorum 37 .haftamdayız bekliyoruz bakalım …
Elif_Eda Hulya_34 Yok ben aynı günde şeker yüklemesi de yaptım 3 4 kere kan aldılar zaten 1 er saat arayla hemen çıktı zaten sonuç normaldi değerlerim çok şükğr..
Elif_Eda Birkuzucukbeklerken MaşaAllah sağlıkla alın kucağınıza inşaAllah..Bende bayramdan önce yada bayramdan sonra tekrar gideceğim nasipse bakalım ☺️28.haftam tam bayram haftasına denk geliyor
Elif_Eda minicikanne Evet youtubede bir doktora denk geldim o da öyle dedi kilosu boyu önden gitmesi haftasının üstünde olacağı anlamına gelmiyor demişti yine o haftanın gelişimini sağlıyor demişti..
Birkuzucukbeklerken Elif_Eda amin kuzum 🤲 kuzucuklarımızı sağ sağlim alalım kucaklarımıza başka bişey istemiyorum şu an
Elif_Eda damlaacaglaa Benim normalde 7 ekim normal doğum tarihi ama şimdi kağıtta EDD(auo)su 30 eylül olarak gözüküyor bende erkenden doğmuşum ☺️ Bakalım ne zaman gelicek
busra1485 Elif_Eda hayır canim dogumu geri çekmez ben 34 haftaligim şuan ama benim bebis de 36bucuk gibiymis iri bebiş dogumum geri çekilmeyecek ama benim suyum da fazlaymış o yüzden erken doğabilir dedi doktor daha o çok değişir benim o haftalarda öndeydi sonra normal zamanına geldi şimdi yine önde değişir o zamanla
Elif_Eda busra1485 Anladım canım sağlıkla kucağına tek nefeste alırsın inşaAllah..😊Ne zaman isterse gelsin beklerizz