blacklove Semiha03 o zman telaş yapmana gerek yok tabi doktrounun haberi varsa bacaklarının altına yastık koy yüksekte olsunlar yani bol bol dinlen ve su cok önemli bolda su iç doktorumun bana verdiği tavsiyelee bunlar
Semiha03 blacklove çoook teşekkür ederim rabbim seni de kurtarsın korkularından. Dua edelim birbirimize
blacklove Semiha03 amin canim ama dediklerimi lütfen yap ayağın yüksekte olsun hicbisey bebeğinden önemli değil bırak evin dağınık olsun rabbim yardımcimiz olsun Insalalh
Semiha03 blacklove haklısın iş bekler çocuğum benimle kalsın inşallah allahım sen koru bizi ve yavrularımızı
Gmzgs Semiha03 aynen öyle oluyo Canım ya bide benım gbi düsük yaptinsa o korku cok fazla oluyo hayırlısı rabbimden