Powermom bende 31 deyken gttim başı yukardaydı makat gelişliydi bugün randevum var gidicem inşaAllah dönmüştür doktorlarda ne kadar olumsuz konuşup sinir bozuyolar bu saatten sonra dönmez deyip.Doğum anında bile dönen bebek duydum sezeryan işlerine geliyor.Ebeyle konuştum döner bebek dedi sıkıntı stres yapma yeter ki dedi.