Powermom Merhaba hanımlar 🎀 31+5 haftalık hamileyim bebeğim makat pozisyonda henüz baş aşağı dönmemiş. Göbeğimin sol tarafında başı sağ tarafında ayaklarını hissediyorum sola yattigimda elleriyle ve başıyla ittiriyor sağa doğru yattigimda ayaklariyla ittirip tekmeliyor artık ne yapacağımı şaşırdım 🙈🙈 Benim gibi minnoş bi yaramazı olan var mı bu şekilde bi tecrübeniz oldumu benimle paylasirsaniz çok sevinirim 💞 Acaba doğuma kadar baş aşağı döner mi 🙈
Estur Powermom benimki de aynı canım ya 😂 sağa sola yatınca durmuyor resmen ittiriyor sürekli 😍 30. Haftadayız biz ama daha erken bir ay sonra dönmesini bekliyorum ben ☺️
Tugbanne Powermom ben 31+5 de gitmiştim dönmüş doktorum normal doğum pozisyonunu almış dedi şuan 35 haftaligiz.
Tugbanne Powermom 32.haftada bebeğin dönmesi bekliyor sonralarda dönmesi zorlaşıyormus doktorum Oyl e demişti yani
Charlotte Powermom 28. Haftada ters döndü her muayenede döner döner diye bekledik, 37. Haftaya girdim hala dönmemiş bu saatten sonra dönmeyecek ve senin sancılanmanı bekleyip riske atmak istemiyorum deyip zorunlu sezeryana gün verdi doktorum😐 nasip napalım
Eminetekin Benim yaramaz tek değilmiş 😂😂 üç hafta önce dönmüştü doğum şekline ama yine tersine döndü kaburkamdan fırlıycak diye korkuyorum artık doktor tekrar döner şuan birşey demek için erken dedi 😂
Powermom Eminetekin Hahahahh😅Bilmiyorum kaburgamızdan fırlarlar mı ama bi vukuat işleyecekleri kesin😆
Powermom Estur 29.haftamdan beri bu şekilde 32 ye gireceğim hala tık yok bekliyorum paşamın keyfini canım ☺☺
Kubralpergece Döner canım benim 32. Haftada başı yukarıda ayakları aşağıdaydi doktor sezeryan dedi şu an 36. Haftadayım başı aşağıda sağ yumurtalığımın orda yine de sezeryan olucam normal düşünmüyorsan hiç sıkma canını
Powermom Kubralpergece Açıkçası normalden yanayım sezaryenden korkuyorum ben galiba😢😢 İnşallah döner canım 😕
MehtapKB Aynı durum bende de var,bizimki sağda kafa solda ayaklar,ne tarafıma yatarsam yatayım o da rahatsız oluyor ben de , yakın zamanda normale döner umarım
Powermom Normal doğum düşündüğüm için biraz tedirginim aslında çünkü doktorum donmezse sezaryen dedi😔😕 Umarim döner ama çokta donucekmis gibi değil sanki keyfi yerinde paşamın kıpır kıpır çok mutlu 😊😅😆🙈🙈🙈🙈
Ellaa Benim surekli yan yatiyor Poposunu veya basiyla beni ittiriyor Sola yatsam solumu tekmeliyor Saga yatsam sagimi tekmeliyor Nasil uyucam sasiriyorum artik
Beste13 Powermom 38+4deyim. Benim miniğim de bu şekilde Hala dönmedi. İnşallah doğum pozisyonu alırlar..
Powermom Sola yatmak yok sağa yatmak yok sırt üstü hiç yok nasıl uyuyacak bu annişler😢 Rabbim yardımcımız olsun kızlar 🌸
Mineoksuz Powermom aynı haftadayız bende ayni şekilde hisssediyorum 😁 makat pozisyonundaydı en son doktoruma döner mi bebek diye sordum Doğum pozisyonuna oda keyfi bilir dedi 😏 yani tamamen onların tercihine kaldık sanırım 😁