Pestil Seymatatogluozkin benim ikinci nst de sancı çıkmadı yani çıktıda çok az 40 larda falan iki kere yükselmiş az önce çekildim niye öyle oldu anlamadım
Songulll123 Pestil sancılarınız var bende bu sebepten dün çıktım hastaneden yatış vermişti 32. Haftadayım daha aynı sizinki gibiydi grafiğim şimdi ilaç kullanıyorum nicard diye