Pestil https://resimyukle.io/yeJyGuavSG.link az önce de paylaşmıştım ama yanlış yapmışım tekrar paylaşayım dedim, doktor 2 saat sonra tekrar gel dedi
Seymatatogluozkin Pestil Bende aynı nst sancı gözüktü minik minik düzenli ister eve git bekle coğalmasını dedi ister acile git yatışını versinler dedi ben hissetmiyorum dedim tamam eve git bekle coğalmasını dedi dr size ne dedi
aysel_gunes kac haftaliksiniz ben 34+5 im dun nst ye girdim boyle degldi duz gibiydi sancin yok dedi doktorum
Pestil Seymatatogluozkin benim ikinci nst de sancı çıkmadı yani çıktıda çok az 40 larda falan iki kere yükselmiş az önce çekildim niye öyle oldu anlamadım