Asel4220 mrb benim de 25 Ekim falan ama sezaryen düşünüyorum, muhtemelen daha erken olur 🥰🙏🏻 11 aylık bi yiğenim var, cinsiyetleri tutturamadık ama 😝 çoğu şeyi ondan alıyorum. Bebek arabası, puseti, beşiği, hamağı, küveti, reflü yatağı gibi büyük parçaları hazır 🙏🏻 bi tane 10lu hastane çıkışı aldım. Annennem sağolsun battaniyeye boğucak 🤦🏻♀️ battaniyeleri hazır, ben de almıştım penye 1 tane. Zaten hastane çıkışında da var 😂 kendinden eldivenli altüst takımlar vardı Trendyol babycandan 4 tane onu aldım. Hatta 210lu sleepy yenidoğan bebek bezi 100 TLydi, sleepy yenidoğan ıslak mendil 480lisi 60 TLydi onu da aldım. Favorileyip takip edin bence. İndirimdeyken de alın. 0-3 ay fazla almayı düşünmüyorum, çabuk büyüyo deniyo. Dolap alıp yerleştirsem ne eksik, ne var, ne yok görücem de şimdi pek bilemiyorum. Çoğu yiğenimden geldi. Uzun uzun yazdım 🤦🏻♀️😝