camellia Uygun fiyata aldığınız ve memnun kaldığınız bebek arabaları varmı annişler tavsiyede bulunurmusunuz 😋
Aselminaaa camellia yurt disindan aldirabilecegin biri var mi varsa quinny iste turkiye fiyatinin yarisina geliyor asa yukari
Burcuckmk camellia ben cok memnunum geniş bisey istemiyordum zaten hafif ve katlaninca cok buyuk olmamasi hoşuma gitti
hiaylin camellia Merhaba Ben aldim puset ve portbebe geliyor 2000 tl kanz Igo cok hafif ve kullanisli puseti ideal buyukluk te surusude kullanimida iyi tek Elle katlaniyor
SnglMom camellia D-GO Travel Sistem Bebek Arabası kanz link ekleyemedim e bebekten aldım dogumuma 2 ay var cok arastırdım ben ilk izlenim olarak gayet memnun kaldım siyah rengi şık ve çok güzel duruyor sürümü kolay evde deneyimlediğime göre 1.700 tl idi
nazlisamac35 camellia magazada degilde hepsiburadada gormustum ama teredutte kaldigim icin gormeden almak istemedim halada almadim neyi karar vericegim bilmiyorum
Aylinsemih nazlisamac35 tecrübe konuşuyor kesinlikle elinle elle dokun gözünle gör öyle al dün hepsiburada dan 4 baby cool travel bebek arabam geldi aras kargo ile ama oturma koltuğunun plastik yeri ortadan ikeye kırık cıktı ve her yeri plastikti çok adi idi şimdi iade edicez başka marka bakıcam yerinden alicam https://imgyukle.com/i/jESMxH