yetbet Sultankiz ben de duygu hanıma gidiyorum, testleri sağlık ocağı ve şehir hastanesinde yaptırıyorum ben hep 😊
Sultankiz yetbet oralarda yapılacak testleri bende öyle yaptırıyorum doktor ille de hastane diye zorlamıyor ☺️
Cicekanne Hhffacr bende 38+3 oldum ama benimde oğlumun pek gelmeye niyeti yok gibi ama çok zorlanıyorum artık😩
yetbet Cicekanne ben 36+6 yım ben bile artık dayanamıyorum😀 Allah yardımcımız olsun hayırlı zamanda sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏼
yetbet Ogretmenanneyim normalde 270-280 civarı. Anlaşmalı kurumlara bakarsanız indirim durumunuz olabilir. Benim eşim başakşehir belediyesinde çalışıyor. 210 tl ye geliyor ücretimiz.
Bebi1307 Sultankiz evet malesef testler cok pahalı ben baska hastaneleri de araştırıp öyle yaptırıyorum. Epidural sezaryen olacak benim doğumum. İlk doğumumu acıbademde yaptım bu şekilde olmuştu bakalım fiyatı falan daha soramadım
Caglanuroney Bebi1307 ben 7 ay önce doğum yaptım duygu ışıl Gencer doktorum çok çok memnunum iyi ki tanımışım çok ilgili hala bi sıkıntım olduğunda kendisini arayıp sorabiliyorum tavsiye ederim
Hhffacr snrdgan417 merhaba ben gayet memnunum güler yüzlü ve sorularımın karşılığını vermiş olması beni iyi hissettiyor
Sibelrx Bebi1307 ozlem taskesik hanima gidiyorum 35 hafta 2 gunluk 26 gun kaldi sezeryan 4.750 obur medipolde ilk dogumum oldu 2 ci de megaya gectim artik buranin doktorlari dahada ilgili
ElifAtas29 Mervebilgi Merhabalar 38+3 te 29.06.2021 22.49 da normal doğum yaptım gayet memnun kaldım doğumhanesi, servisi herşeyi mükemmeldi çok güzel ilgilendiler harika bir ekipti Elif Çiler Eren di doktorum. Gönlünğz rahat bir şekilde doğum yapabilirsiniz ☺