Bebi1307 Merhaba bağcılardaki mega medipol hastanesinde doğum yapan ya da yapacak olan var mı? Hangi doktora gidiyorsunuz? Yorumlarınızı merak ediyorum
Cicekanne Eskiayse Bebi1307 bende Elif hamıma gidiyorum orda yapacağım inş ikinci solunum da ord solmuştu Elif hanımdan çok memnun kaldım ama şimdi nasıl olacak bilmiyorum ama Gebel olarak ebeler çok ilgililerdi bende sancı odasına eş girebiliyor mu onu soracaktım
Mores Bebi1307 3ay önce orda doğum yaptım. Songül hocaya gidiyordum doktorumdan da ordaki sağlık çalışanlarından da hepsinden memnun kaldım. Normal doğum süreciyle alakalı sorunuz varsa yardımcı olabilirim
Bebi1307 Eskiayse ben gülseren hanıma gidiyordum ama simdi negahan hanımla devam etmeye karar verdim doğumumda orada olacak gibi görüniyor daha 16 haftalıgım
Cicekanne Mores ya birde şunu soracaktım sancı odalarına refakatçi alınıyor mu yada eşimi alırlar mı ben sadece eşimle gitmek istiyorum da
Mores Ogretmenanneyim op. dr da takipli olduğum için normal doğum 2650/2750 gibi birşeydi extra epidural aldım o da 900tlydi.
Cicekanne Mores epidural dan memnun kaldınız mı baş agrısı yaptı mı acaba bende düşünüyorum epidural çünkü biraz korkum var ama üçüncü doğumum bu arada
Mores Cicekanne memnun kaldım açıkcası iyi ki diyorum. tek yan etkisi doğum sonrası belimde yapılan yerin hareket ettikçe sızlamasıydı. Gittikçe azaldı yaşam kalitemi düşürmedi.
Mores Cicekanne evet istediğiniz kişiyle sancı odasında olabilirsiniz. Sadece diğer gebelerin koridorda yürümesinden kaynaklı eşlerin odadan çok girip çıkmasını istemiyorlar. doğumdan önce mutlaka gebe takip bölümünden standart oda ve sancı odasını gezdirmelerini talep edin 🤗 şimdiden güzel doğumlar diliyorum
ElifAtas29 Bende 37+5 im Medipol Megada doğum yapacağım miniş kızım gelmeye zahmet ederse artık😂, Didem Altın Özüpak a gidiyorum ☺
Hhffacr Merhaba bende Gülseren hanıma muayene oluyorum 38+4 deyim . Normal doğum diye konuştuk bizim oğlana bağlı herşey o ne zaman gelmek isterse artık
Cicekanne Hhffacr bende 38+3 oldum ama benimde oğlumun pek gelmeye niyeti yok gibi ama çok zorlanıyorum artık😩
Sultankiz Bebi1307 şuanda 20+3 üz başından beri Mega Mesipol Hastanesine gidiyorum. Duygu Işıl Gencer doktorum ve ciddi anlamda memnunum☺️ Hastane aşırı temiz ilgililer 🙏🏻 Tek sıkıntı testler aşırı pahalı😏😅
yetbet Sultankiz ben de duygu hanıma gidiyorum, testleri sağlık ocağı ve şehir hastanesinde yaptırıyorum ben hep 😊
Bebi1307 Sultankiz evet malesef testler cok pahalı ben baska hastaneleri de araştırıp öyle yaptırıyorum. Epidural sezaryen olacak benim doğumum. İlk doğumumu acıbademde yaptım bu şekilde olmuştu bakalım fiyatı falan daha soramadım