Pinar__50 sezeryan o kadar yatağa bağlamamisti beni sadece yatıp kalkarken zorlanıyodum en başından beri
Bakarsınız korkmayın birsuru insan bakiyo sizin neyiniz eksik agladiginda düşünmeniz gereken aç mi altı mi pis uykusu mu var
Birde tabi doktorlar daha iyi bilir ama benim kızım her gün aynı saatte ağlamaya başlar saatlerce susmaz hiçbir şey fayda etmez o ağlamasına böyle birşey olursa korkma ben beceremiyorum diye kolik olabilir karnına msj bebeği yıkamayı falan dene
Doktor bana başını en son yıka ve duştan çıkar demişti birde ateşine iştahına ve canlılığına (istekleri için ağlaması imiş ve ağlaması iyi imiş) dikkat et demişti