Endişeleriniz çok normal ama inanın bebeğinizi kucağınıza alıp kokladiginizda rahatlatacaksınız ve o sizi o kadar güzel yönlendirecek ki
Bende 5 aylık hamileyken anneme lösemi teşhisi konuldu kayın validem Allah’a emanet 😌
Sezaryen doğum yaptım eşim sağ olsun ilk iki gün her şeyiyle ilgilendi bebeğin, tabiiki ilk başlarda zorlandı ama öğrendi. Sezaryen olsanız bile iki güne ayaklanırsınız ve eşinizle birlikte yavaş yavaş her şeyi öğrenirsiniz. bir çok şeyin internette videosu var açıp bakabilirsiniz bebeğin yıkanması altının değişimi gibi ki ilk doğduğunda hemşirelerde yardımcı oluyo zaten hastanede. İnanın bir süre sonra göreceksiniz ki tek olmak daha güzel bebeğinizin her anını doya doya kimseler karışmadan yaşayacaksınız. Mutlaka zor olacak ama size bir kere gülsün hele bide anne demeye başlasın yaşadığınız tüm zorlukları unutacaksınız içinizi ferah tutun kendinize ve bebeğinize güvenin bol bol dua edin