Edaaltintass Merhaba herkese 17+5 günlük hamileyim. Sırt üstü yatarken arada karnımda bi hareketlenmeler oluyo göbeğimin altında böyle içim bi tuhaf oluyo dönüyo gibi elimle baktığımda elime sertlikler geliyo bu hissettiğim bebek mii 🤩
Babymoomy Edaaltintass bebek olabilir canım ama henüz dönme tekme vs şeyler mevcut değil onda 🥰 benim 2.gebeliğim 19haftalık daha hissetmedim
Mom72626 Edaaltintass evet canımmm 🥰 zaten bebeğimmm hareket ettiği zaman hissediyorsun onun olduğunu 😀
QOH Edaaltintass bence bebeğinizdir😍😍😍 ben o haftalarda tekmesine uyanıyordum geceleri,hatta aşırı hareketli kontrollerde bile sürekli tekme yumruk atıyordu doktorum Allah kolaylık versin sana bu şimdiden böyleyse çıkınca ne yapar bilemiyorum demişti 😅
Edaaltintass Babymoomy zaten böyle belli bi hareket değil içim bi garip oluyo böyle bi bişey oluyo tarif edemiyorum ama 🙈😂 sonrada orda sert tepecikler olup geçiyo bi kaç saniye sonra
QOH Babymoomy nasıl değil? Benim 11 haftalık bebeğimin videosu var ultrasonda atayım size ortalığın anasını ağlatıyor 😅tekme yumruk dönme
Edaaltintass Mom72626 dimi ya daha önce hayatımda hiç hissetmedğim çok tuhaf bişey içim bi garip oluyo zaten 😍
Naz45 Edaaltintass Bende de aynı durum var 21′nci haftamdayım, doktoruma sorduğumda sertliğin bebek olduğunu söyledi 🤩
Babymoomy QOH canım olabilir hakını yiyemem ama zaten bir bebeğin hareket etmesi 16haftada başlar o zaman bile tam net hissedilmez yani bunu ben değil doktorlar söylüyor 😅
mhbbbera Edaaltintass bence evet cünkü endede aynısı oluuyoooo🌝🌝🌝 bende 19 haftalıkım ve bıgğn galiba cidden pıt pıt hissetim gibi
Ysa Edaaltintass evet çok güzel bir duygu ben 18 haftalıkken hissetmiştim böyle hem hoşuma gidiyordu hemde garip hissediyordum ilk gebeliğimde şimdi2. inşAllah bir kaç hafta sonra o duyguyu hissetmeyi iple çekiyorum
1Tubii Edaaltintass bebek tabiki ne olacak başka canım o his👣 herkes farklı haftalarda hissediyor 17 erken olabilir ama hissedilemezde değil kimisi 24tür hala hissetmiyordur oda normal
Aysegul354 Babymoomy hareket etmesi 16. Hafta mı. Bugun kontrolumuz vardi 12 haftaliginiz yerinde durmuodu masaallah
QOH Babymoomy orası doğru, 16-17 gibi hissettim bebeği öncesinde ultrasonda hiç durmazdı ölçüm yapılırken falan ama hiç hissetmezdim😅
Babymoomy Aysegul354 anlıyorum sizi ben anlatamadım heralde bebek hareket eder bizimkide eli havada el salladı ama bunu sen hissedemezsin diyorum 🤦🏽♀️ Ama ultrasonda gözükür
gozdekrks Edaaltintass bebek tabikii çok normal 🥰 16 haftadan sonra bebek net hissedilir. Bebegin ilk hareketlenme dönemi hatta 11 / 12. Haftadır. Bizler 16 da hissetmeye başlayabiliriz. 🥰 bebisiniz size kendini belli ediyor haha🤗 kiz mi acaba çok hareketli olur derler.
Babymoomy gozdekrks 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Arkadaşım geçen gün bende 14haftalık iken ultrason da eli havada el salladı hareket eder ama hissedilmez sen içinden el sakladığını hissedebilirmisin??