rmseren Bahar27 baby_mama Rabismomm4 doğum yaptım bende kızlar,hastaneye gittiğim de 7cm açılmam vardı
Bahar27 rmseren kız Allah daha dün konuştuk korkuyorum demiştin yolda dogurmaktan diye 😆😆😆 ay çok sevindim gözün aydın canım nasıl yaptın dogumu hikaye yazdın mı
Milenka rmseren oturunc hafifleme ve durma oluyorsa yalancı sanci dediler. Böyle yukardan aşağıya vuruyormus bele doğru doğum sancısı Ebenin anlatmasına göre 🤔daha yaşamadık bakalım 😂😎
Bahar27 rmseren bende bugün kontrole gittim 39+2 1 parmak açıklık var dedi 🙄🙄🥺 pazartesi sabah gel dedi inşallah dogururum bu günlerde
Gmommysboy rmseren bende de aynısı var son iki gündür.bugün dr daydım kafası dığum pozisyonunu almış o baskı oymuş