Aycan1 M-Esraa https://resimyukle.link/i/l6xcz https://resimyukle.link/i/l6AiH https://resimyukle.link/i/l63wf benimde bi sabahlık gecelik bide pijama takımı var foto çekmek içinde bu sabahliklari aldım
Kediannesi123 Lcw den önü düğmeli pamuk pijama takımı aldım, penti den yine pamuklu gecelik aldım, trendyoldan beyaz alt üst aldım çok ince be uzun kollu bu, birde suwenden sabahlık alıcam 🌸
1bebe2yolda M-Esraa sezaryen olacağı için ayrıca 2. Doğumum elbise tarzı 2 tane gecelik alacağım 1 tane de pijama takımı elbiseler sezaryende daha iyi dıkıse pıjama degınce açıyor
Naz_01 M-Esraa evet trendyoldan aldım .kumaşı pamuklu ben çok beğendim .beklediğimden daha da kaliteli geldi https://ty.gl/lfv3ogt linki bu
Aycan1 M-Esraa Instagram sayfasında online çamaşır diye bi siteden aldım linkini atabilirim kalitesi mali çok güzel sade olanda var böle olanda çok beğendim ben
sedaa_aa M-Esraa sezaryen oldum. bir gecelik iki tane önden düğmeli pijamam takımı götürmüştüm geceliği hiç giymedim önden düğmeli olanlar büyük kolaylık sağlıyor. Zaten sürekli bebek göğüste oluyor ben hiç kapatmıyordum nerdeyse emmedigi zamanlarda da çıplak göğsümde uyutuyordum kokusuna alışsın diye.
Mom726272 M-Esraa ben 3 sene onca ince olmayan Bi pijama takımı götürmüştüm doğum 16hazirandı ama Allah tan kalınmış hastane de üşüdüm
Medilifegun M-Esraa ben hastanede suwenden aldığım askılı emzirme özelliği de olan bir lohusa elbisesi gitmiştim çok rahat ettim iki takım süslü lohusa takımı da almıştım ama onları neredeyse hiç gitmedim bu gebeligimdede o elbiseden 3 4 tane daha alcam
Kediannesi123 M-Esraa https://ty.gl/56w4nkhce https://ty.gl/gdquw0x5o https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4901338/1407099 birde beyaz ince uzun kollu aldım her ihtimale karşı onu bulamadım