M-Esraa ben öyle çok paralar verip pahalı lohusa takımı almadım ve inanın o ağrıyla ne süslenmeye ne fotoğraf çekilmeye insanın hali mecali kalmıyor 😂😂 ben çok memnun kaldım doğumumdan sezeryan doğum yaptım ama o hastane de ki hal de zor oluyor yani
ben lcw den gecelik aldım 35 tl ye pijama takımıda oradan aldım 100 tl ye evde de giyiyorum rahat rahat hatta pijama takımı pijama gibi değil doğum sonrası çok ödem oldu 1 haftada gitti ödemler hastaneye gidip geldik sarılık için hep o pijamayla gidip geldim 😂😂