Caglaunul Kızlar erkek bebekte göbek çizgisi çıkmazmış ya da Doğuma yakın çıkarmış ama kız bebeklere hamile olanlardaa ilk aylardan itibaren çıkarmış bu konu hakkında ne diyorsunuzz? Doğru mu ?
sudamlasi Caglaunul 8-9 Haftamda çıktı bebeğim kız ama inanmıyorum ben öyle söylemlere kimisinin hiç çıkmıyo sizde inanmayın🙏🏻
HicranKzn Caglaunul özel bölgemden göğüs arama kadar koca bir çizgi var😁😁 ben ona ekvator çizgisi diyorum. KIzım olucak ama ne zaman çıktı hatırlamıyorum 38 haftalığım 🌸
Sedacengiz Benim de 5 aydan sonra çıktı Elif çizgisi diyorlar o değil mi 😊 göbek bitiminde hemencecik
ZeykemKaya Caglaunul alakası yok erkek bebek beklıyorum ben taaa en basından bı belırdı artık usttede cıktı karnımda rahımımın ordan taa gogusume kadar sımsıyah bı cızgı var
znurstnKaraca Caglaunul benim kızım olucak 6. Aydan sonra çok az belli olmaya başladı şuan 33.haftamdayım halâ çok az belli
CansuDemir Caglaunul 22. Haftama gircem yarın.Bugün bebeğimin erkek olduğunu öğrendim 😍 Benim hamilelik çizgim kasıktan göbek deliğimin üstüne de kadar çıktı bayadır da var yani
Liladrian Caglaunul 37. haftadayız, iki gün önce çok silik oluştuğunu farkettim ve kızım olacak inşallah 🖤