phd-anne Bdhsjsjssn belki erken doğum olur diye demiştir. Benim doktorum 35.haftada 2550 gr dedim. Doğum ağırlığı da 3 ile 3buçuk aradı olur dedi. Her hafta 300 -500 gr arası alması gerek sanırım. Ona göre bi hesap yapmıştır belki.
Bdhsjsjssn phd-anne ben 38. Haftada doğum yapıcam normal doğum olmadığı için 40 haftayı beklemicek maalesef sezeryan olacam. Ama şuan 2700 olan bir çocuk ve daha doğuma 2 hafta varken nasıl 2500 doğar der doktor ben şaşkınım
[silindi] phd-anne benim öyle alıyordu en az 200 gram alıyordu ama geçen haftaki kontrolde gördük ki bir haftada sadece 50 gram almış yeme içme düzenim aynı olduğu halde.. bazen oluyor dedi böyle sıkıntı yok dedi bakalım takipteyiz 34+0 olduk bu arada
meraklianne1 Bdhsjsjssn bide ilk doğduklarında şiş oluyo vs sonra iniyoya ona dayanarakta demiiş olabilir kızım 3 kg doğcak 39 haftamız asla kendime küçük niye kilosu az diye dert etmedim sağlıklı olsun da ben o doğunca iyi bakarım allahın izniyle 🥰🥰 doğunca hemen toparlanır minnoş kızım🌸 sende öyle düşün bence kendine dert edip üzülme
damlaacaglaa Bdhsjsjssn burdaki postalardan okuduğum kadarıyla yarım kilo falan az doğabiliyorlar ultrason kilosuna göre. Belki ondan demiştir doktor öyle
Busra-25-42 damlaacaglaa 35haftalık gittiğim yani geçen hafta 3200 dü yarın 36.haftama giriyorum kontrol nst var hayırlısı bakalım ☺️🤲🏻
tugbis06 36+1 haftalıkken kilo 2871 gr boy 49 cm idi. Baya büyüdü vücudunu hareket ettiriyor.karnımı değişik değişik şekillere sokuyor
[silindi] damlaacaglaa maşallah gayet iyi bence🧿🤩 ben genelde ultrasondaki haftasına göre takip ediyordum ama artık ultrason haftası da bir ileri bir geri gitmeye başladı o yüzden kendi adet tarihime göre gideceğim takvimde. Böylece 33+4 iken gittik geçen hafta 2400dü kilosu bu cuma 34+4 iken gidicem bakalım ne olacak. Son bir haftadır sadece 50 gram almıştı endişelendim ama olabilir bazen böyle dedi doktor
damlaacaglaa [silindi] benim de 2 haftada 250 gram falan almış. Hatta ben de yarım kilo vermişim. Bu hafta pek kendime bakamadım belki ondandır 🤷♀️ ama doktor normalde 36 haftanın kilosu 2,5.tur dedi. Ama burda herkesin bebeği 3 kiloları gecmiş 😊
Bdhsjsjssn Melisaalagoz ahh tatlım baba uzun anne uzun boyu çok iyi şuan 48 cm miş ama kilosu problem ettik işte
tugbis06 damlaacaglaa ah sormayın sağlı sollu hareket ediyor. Artık kremler ndmlendiriciler işe yararmı ki 😊 sanki kucağımda oynuyor. Yürürken bile hareket ediyor. Şu an gündüz hareketli gece ya ben duymuyorum ya da bebeğimde yatıyor
Zeyno78 damlaacaglaa Ben de merak ediyorum kilosunu. Doktorum söylemiyor. Oğlum 36 haftalık 4180 gram doğmuştu. Bakalım bu bebiş kaç kilo doğacak. Haftaya çarşamba doğumum var.💙
damlaacaglaa Zeyno78 oh maşallah tosuncuk 🙈😊 ultrason sonunda verilen resimde yazıyo aslında boyu kilosu ordan bakabilirsiniz
Esbebeginannesi Zeyno78 36 haftada 4kilo uzeri olmasi bir sıkıntı olusturdu mu acaba. Normal mi dogurdunuz. Ben bugun gttim 36+5 haftaligim 3450 kilosu. Onde gidiyor gobegi tombul gbi bir şey söyledi doktorum. Bir haftaya kadar 4 kilo olur normal dogum sıkıntı olur dedi
Zeyno78 damlaacaglaa İlk zamanlar ultrason resmi veriyordu, son zamanlarda doktorum da unutuyor galiba benimde aklıma gelmiyor 😂. Sağlıklı doğsunlar da kilo önemli değil.