Ates21 damlaacaglaa ben 34 haftalıkken 2.800 su şimdi 35 haftadayim haftaya kontrlm var bakalım kaç kilo almış kızım🙂
meraklianne1 damlaacaglaa benim kızım minnoş 39 haftamız 2.800 kilosu ☺️ 3000 doğacak diye bekliyoruz bakalım🥰😍
busra1485 damlaacaglaa damlaacaglaa benimki 34+3 2900 dedi doktorum ama kilolu olması da iyi değil o da sıkıntıymis
Bdhsjsjssn Kızlar 36+0 dayız kg 2700. Geçen hafta 2300 dü yani haftada 400 Gr ma yakın almış. Doktor doğuma kadar 3 kg yu geçmez diyor inanamadım :( )doğuma 2 haftamız var sezeryan olucaz çünkü. siz 36.haftada ne kadarlıktı bebeğiniz takıntı yaptım sanki
phd-anne Bdhsjsjssn 3 kilo da az değil ki niye üzüldünüz? Her bebek farklıdır, doktor sorun görmediyse gerisi önemsiz
Melisaalagoz Bdhsjsjssn seni anlıyorum hani kilosu iyi olunca daha ele gelir iyi olur diye düşünüyosun kuzum ama benim karın çevresi geriydi kilosuda az geçen hafta gittim 35+2 ydi 2200 dü kilosu ama karın cevresi düzelmiş inanki kilosu gözüme bile gelmedi gerilik fln olmasın da kilosu az olsun sağlıklı olsun hep böyle düşün bi anda bsy cıkıveriyo insan aklını kaybediyo korkudan
sevvalakkah Bdhsjsjssn 34. Haftada gittiğimde 2400 kilosu boyuda 47 cm di bence çok fazla kafama takma sağlıklıysa kilo çokta önemli değil 👶🏼 Ben anne karnında ki bebeğin kilo ve boyunu genelde genetik buluyorum çünkü
Bdhsjsjssn phd-anne phd-anne benim şaşırdığım nokta doktor 2500 civarı doğacak diyor o nasıl oluyo onu anlamadım ben
phd-anne Bdhsjsjssn belki erken doğum olur diye demiştir. Benim doktorum 35.haftada 2550 gr dedim. Doğum ağırlığı da 3 ile 3buçuk aradı olur dedi. Her hafta 300 -500 gr arası alması gerek sanırım. Ona göre bi hesap yapmıştır belki.
meraklianne1 Bdhsjsjssn bide ilk doğduklarında şiş oluyo vs sonra iniyoya ona dayanarakta demiiş olabilir kızım 3 kg doğcak 39 haftamız asla kendime küçük niye kilosu az diye dert etmedim sağlıklı olsun da ben o doğunca iyi bakarım allahın izniyle 🥰🥰 doğunca hemen toparlanır minnoş kızım🌸 sende öyle düşün bence kendine dert edip üzülme
Gulsen_Ozmen Bdhsjsjssn Birsey söylemedi. Sadece haftasiyla normal dedi. Kilo almaya da devam ediyor bakalım
Bdhsjsjssn Melisaalagoz Melisaalagoz yaaa benimde 32.haftada söylemişti doktor karnı küçük diye ondan sonra değişti ama gelişmeye başlamıştı
Melisaalagoz Bdhsjsjssn 2′700 2800 fln olur ama 3 ü geçmez minik bi bebek olcak kolayca tasırsın işte ne güzel diye espri yaptı hatta 🤣 bende 160 ım
Bdhsjsjssn Melisaalagoz ahh tatlım baba uzun anne uzun boyu çok iyi şuan 48 cm miş ama kilosu problem ettik işte
Feyy damlaacaglaa 37+1 de 3130 du 50 cm de boyu vardı bakalım pazartesi son kontrolümüzde ne kadar çıkacak 👻