Ozel Basari hastanesinde oldum. Korona testi yapmadi doktorum patalojiyle beraber 1900 verdim 4 saat kadarda hastanede kaldim normalde ozelde 1500-2000 arasi ben bir kac yere daha sordugumda oyleydi fiyatlar en azindan ben kendi doktoruma guvendigin icin Basariya oldum