karanfilll Babybe ıkınma hissi gelince zaten öyle bişey ki vücud bebeği ittiriyor ve ister istemez ıkınıyorsunuz. Ikınmayı durdurmadan devam ederseniz kayıp gidiyor. Korkmayın baş çıkana kadar hepsi gerisi kayıp gidiyor hemen.
hilal20gcm karanfilll ben belirli açılmadan sonra dayanamazsam epidural yaptırmayı düşünüyorum ölü doğumumda da yapmışlardı siz oldunuz mu en azından epidural yaptırırsam dikerken doktor hiç hissetmem diye düşünüyorum
karanfilll hilal20gcm ben epidural yaptırmadım ama dikerken iğne yaptığı için pek hissetmedim ben dikişleri çok hafifdi benim için.