Mutluolmaliyim Kizlar bugün çok kiraz yedim kanamam oldu sizde oldumu acaba yoksa başka sebepten mi anlamadim
Aysobaciniz Mutluolmaliyim yok bende yiyorum hiç öyle bişey yaşamadım, başka bişeydendir doktorunuza sorun 🌸
DRYD Bulantıma iyi geldiği için sürekli kiraz yiyorum ben. Hiç öyle bi durum olmadı. Kirazdan olacağını zannetmiyorum. Doktoruma da sormuştum hatta.
Hazella Mutluolmaliyim kiraz dogal kan sulandirici olan yiyecekler icinde gecer ama genelde yuksek dusuk riski olanlara onerilmez. Kanamaniz varsa mutlaka doktora gidin onlem almak icin zaman kaybetmemek gerekir
Semanurozgan Mutluolmaliyim pazar günü 1 tabak dolusu kiraz yedim ve akşama acayip kanamam oldu eşimin ablası kadın doğum ebe ona sordum kiraz neden yedin kanamaya sebep olur dedi şu an ağzıma surmuyorum korkudan
Mutluolmaliyim Semanurozgan ya inanmıyorum bende hiç bilmiyordum leke şeklinde geldi inşallah bişey olmaz
ebru23 Semanurozgan valla insandan insana degisir bence bende aserdim yarim kilo yedim hic bisey olmadi
Dilekcnkn Mutluolmaliyim 1 aydır kiraz yiyorum tabak tabak hiç olmadı meyve yedik diye nasıl kanama olabilir ki 🤷♀️
Asyaayaz1 Dilekcnkn kirazın kan sulandırma özelliği olduğu için abartıldığı zaman bazı gebeliklerde kanama leke problemi yaşatır cnm
Mutluolmaliyim Dilekcnkn ne güzel işte canım afiyet olsun benimde leke şeklinde geldi ama korktum ondanmi diye ama olabiliyormuş canm
Elif_Can_67 Ben kiraza aş erdim kuzum bi oturmada 2 kilo yedim neredeyse kanaaman onla alakali degil hemen doktora got doktorunu ara
Arsima4 Şuan okuyunca tedirgin oldum ya kaç gündür tabak tabak yiyorum ınsallah bi aksilik olmaz. Bağlantısı yoktur inşallah
Nejlavrl Mutluolmaliyim ne kadar yedigin onemli canim kirazi az yemek gerekiyor baya çünkü kiraz kan sulandiriyormus daha gecen gun haberde çıktı gebeler kiraz yerken cok dikkatli olmasi gerekiyor diye
Ayse32 Nejlavrl evet en iyi kan sulandırıcı kiraz, benimde kanımda pıhtılaşma var hem kan sulandırıcı iğne hem de ecopirin kullanıyorum kirazı cok severim ama tadımlık yiyebiliyorum sadece
Mutluolmaliyim Nejlavrl yaa bunu bilmiyordum canım sonradan lekelenme olunca araştırdım öyleymiş gerçekten
Senel6767 Bemde yiyorum vede çok seviyorum ama bendede şimdiye kadar hiç bir şey yapmadı ama artık korkarak yicem çünkü ben daha önce bir düşük yaşadım allah korusun tekrar yaşamaktan zaten çok korkuyoruz😔
Nejlavrl Ayse32 siz zaten kullaniyorsunuz birde kiraz iyi gelmez zaten olabildigince az tuketin hele son aylarda doguma doğru doğum sirasinda cok kan kaybina neden olabiliyormus sulandırdığı icin
Ayse32 Nejlavrl aynen bende o yüzden çok az yemeye çalışıyorum Allah korusun leke kan gördük mü aklımız gidiyor zaten 😊