F123_ çok üzücü bir durum gerçekten ben de bugün eşimle kontrole gittiğimde şakayla karışık (bence ciddiydi) bebeğin isminin önüne bir isim daha eklesem naparsın dedi cevap bile vermedim bir bakış attım çevremdeki herkes kaynanasının kaynatasının ismini koydu bana da direttiler ama istemedim öyle bakınca şaka yaptım dedi ama ben gülmedim dedim nasıl bu kadar bencil olabiliyorlar hayret ben sizin yerinizde olsam kendi koyduğum isimle çağırırdım 😒