Pelinbyrktrlr Ysmn029 ya göbekten ilacın emilimi diğer bölgelere göre daha yüksek, doktor da o iğnenin bebeğe ulaşması zarar vermesi imkansız dedi valla kocaman göbeğim ama vuruyorum biraz zorlasa da 😅
Ysmn029 Pelinbyrktrlr yok bebeğe ulaşmasından değil de gerildi ya rahat vurulmaz diye dedim bende uzun süre göbekten yaptım şimdi kolla bacağa geçtim
Adalina09 supermommm hergun aynı saatte yaptır canım ben karnımdan kendim yapıyorum hem iğne batarken ağrıyor hem ilaç yakıyor karnım mosmor oldu
Adalina09 supermommm bende öğlen 2bucuk gibi yapıyorum keşke akşam yada sabah erkenden vurunmaya baslasaydim tam öğle saati evde olmadıgim zamanlar oluyor mecbur yanımda götürüyorum o zorluyor biraz
supermommm Adalina09 bende kendim yapamam diye eşim işe gitmeden yapıp gidiyor oda hergün aynı saate denk gelir
Sedyas Göbekten bacaktan yapılıyormuş sanırım nasıl yapıyorsunuz ya ben hep koldan yapıyorum kollarımda derman kalmadı artık morardı hep göbekten yapamam da bacaktan nasıl yapılıyor
Demet84 supermommm 😅 valla bana göre yavaş olan sana göre hızlı olabilir 🙄 hmmm yada artık benim etim haşat oldu iğnelenmekten hissetmiyo