supermommm canım ilacın kullanma kılavuzunu iyice oku orda nasıl nereye yapabileceğini anlatıyor. Çok zayıfsan eğer 45 derece açıyla yapman gerekiyor ilacın yağ dokusunda kalması için. Ben hep karnımdan dik olarak vuruyorum. Kolonya sıkıyorum bir kaç dk bekliyorum yoksa yakıyor. Sonra derimi iyice gerip iğneyi yavaş yavaş batırıyorum ilacıda yavaş yavaş enjekte ediyorum sıfır acı ve morarma oluyor:) karından yaparken sağ ve sol kasıklara yakın yapıyorum en acımayan yer orası bende 🤗 göbek deliğinin altına yapınca bazen kanıyor sanırım damarlar var hem de morarıyor