Deletedmom_5 son haftalarındasın bakarlar mutlaka bende özele giderken devletin aciline gitmiştim resmî tatilde gayet ilgilendiler daha sonrada tamamen devlete döndüm hatta doğumuda devlette yaptım çok çok memnun kaldım yine olsa yine devlete giderim