Deletedmom_5 ben 32.haftamda gitmiştim acile canım aynı sebepten bebeğin hareketlerini hissetmiyorum diye hatta gece 12ydi direkt doğumhane kısmına yönlendirdiler şansa kendi doktorum nöbetçiymiş kızdı bana neden bu saate kadar bekledin hemen gelmedin acile diye ben de eşimin işten çıkmasını bekledim dedim ambulansı arasaydın söyleseydin o gelir seni alır getirirdi sakın bekleme bir daha böyle durumda hemen gel dedi. Hatta o gece hastanede yatırdı beni her ihtimale karşı