seymen Merhaba. Dikişlerden kastınız dış dikişler mi? Benim korsem bele sarılan korseydi. Onu sarıyordum karnıma o dikişlere gelmiyordu. Dikişler baya aşağıda çünkü gelmesi pek mümkün değil. Ben gece gündüz hiç cıkarmadım karnımı rahatsız etmedi acımadı yani. Kullanma süresine dikkat etmedim açıkcası ne zamanki baktım ayva göbeğim gitmiyor o sporla düzelecek o zaman takmayı bıraktım. 2 aylık oldu kızım. Şimdi karnımı içime çekip sıkıca yine sarıyorum farkediyor gercekten yine takmaya basladım