Umut_naz 27 gün önce sezaryenla dogum yaptım. 5.günden itibaren kullanıyorum gece gündüz. 6 aylık gibi karnım kalmıştı suan ayva göbeğim var. Ben kesinlikle kullanılmalı diyorum. Ameliyat sonrası zaten kalan karnınızı tutarak yürüyorsunuz istemsiz sekılde, o karın yüzünden hareketleriniz kısıtlanıyor. Ben klasık cırt cırtlı bi korse kullandım uyurken bile.