Rojin1993 Yenibirannee neden sezeryan dedi peki ? Benim kine normal doğum yapabilirsin bu gidişle dedi bebeğin kafası aşağıda bidaha yukarı çıkmaz biraz zor dedi
Yenibirannee Rojin1993 biz henuz dogumu konusmadik. Ben ufakken acik kalp ameliyatı gecirdim o yuzden riske girmez sezeryan dicek diye düşünüyorum sadece 😊
Nesliucr Ftmhz almasını biliriz vermesinide inşalllaah herşey çok güzel olcak sağlıcakla alalım kucaklarımıza yavrularımızı❣️🌺🥰🧿🧿🥳🥳🌸🌸🌺
Nesliucr Yenibirannee bende ilk başlarda sezaryen istyodum şimdi aşırı normal diyorum ama o an ne olur ne yaparım hiç bilmiyorum eşime diyorum gittigi yere kadar 😀😀 sağlıcakla alalım kucaklarımaza inşallla🧿🌸❣️🥰❣️❣️🌺🌺
Yarendurmazz Nesliucr ayy bende 26+4 oldum 84 kiloyum 69 la hamile kalmıştım çok fazla aldım ama doğumdan sonra veririm diye hiç kafaya takmıyorum 🥵😇🤩
Nesliucr Yarendurmazz hahahah aynen bnde takmıyorum ama sonra bi düşünme gelmiyo değil😀🥳😀 napalım saglıcakla gelsinlerde 🧿🥰❣️🌺🌺
Nesliucr Yenibirannee Yenibirannee zaten bizi bitiren bu son haftlar oluyor inşallah vericez hepsini saglıcakla gelsin 🥰😍😍😍😍🥰🌺🌸🌸
Nesliucr MehtapDmr verilir verilir çok 🙏 amin 🙏🙏🙏😀😀 sağlıcakla hayırlısıyla gelsinler🌺🙏❣️🌸🌸🌺😘güzel anne🥳
Nesliucr hulya4627 güzel bit kapanış görünüyor şafak azalmış baya hayırlısıyla sagsağlim bi nefeste sağlıcakla gelsinler🥰🥳🥳🌺🌸🌸🧿🧿🧿🌺❣️❣️❣️🌸🌸
ftmnrdmrl 00.00 itibari ile 27. Hafta ve 10 kilo aldım 🙈🙈 doktor son 2 3 kilo dedi umarım dediği gibi olur 🤔
Nesliucr ftmnrdmrl evet ya 10 kilo üstü olmasın diyorlar ama sağlık olsun hayırlısıyla sağlıcakla gelsin🥰🌸🧿🥳🌺🌸
birceefe Nesliucr ahh ben de 62 kilo ile hamile kaldım 16.haftadayım kilom hala aynı, bende kilo almak istiyorum 😅😅
Nesliucr birceefe hiç üzülme alırsın 😀😀 ne olursa 20 haftadan sonra başlıyor sağlıklı geçirde gerisi önemli değil 🥳🥰