Elif_s bende aynen öyleyim cok çabuk yoruluyorum bıraz yürüsem nefes nefese kalıyorum ama tek sorun bunlar olsun gecer yeterkı bebeğim iyi olsun bır zararı olmasın ona başka bir şey istemiyorum ben şuan 26+5 daha baya var doğuma kazasız belasız geçer inşallah