kelebegimm07 Gkc123 amin sağlıkla gelsinler inşallah. Kime benziyordu bebisiniz benimki ayni ben doktorda bu aynı anne dedi☺️🥰
Gkc123 kelebegimm07 yaa o yönden şanssızdım yüzü dönük duruyor hep bebişimiz bir önceki kontrol de de öyleydi siz şanslıymışsınız 😇
Betusss10 Elffnur ne güzel canım çok sevindim rabbim sağ salim kucağına versin bebeğini. ben de haftaya salı gideceğim 21+2 de detaylı ultrasona inşallah benimki de güzel tertemiz çıkar 🥰
Elffnur Betusss10 inşallah canım insan bi tedirgin olmuyo değil yani bi sorun cıkarmı diye ama iyi düşünelm iyi olsn sağlıkla gelsnler😍
kelebegimm07 sedefyarsii1 hiç belli olmaz doktorum asıl bu haftadan sonra süper kilo almaya başlıyorlar dedi ☺️
VSeherA @Betusss10 herkes 21 de gitti deyince panik olmuştum ben de haftaya çarşamba 21+3 iken gidicem, inşallah çok sağlıklıdırlar bebeklerimiz 😇🥳
Elffnur Deserya22 canım detaylı nasl bir dk sürüyo bir saat nerdeyse inceledi doktor tüm iç organlarına hepsne baktı cd verdi hatta dosya hazrladı verdi baya sürdü
Elffnur sedefyarsii1 valla ben aşırı su içiyorum böbreğimden dolayı yumurta meyve süt genelde bunları günlk tüketyrm üç hfta önce gttgmde haftasna göre eşitti ben baya dikkat ettm iki katına cıkarttm ondan oldu sanırım😂