Elffnur Merhaba arkadaşlar 21.haftamdayım detaylı ultrasona girdim çok şükür bi skntı cıkmadı hersey cok güzel dedi doktorum tarama testim riskli cıkmştı ama suan içim rahatladı bebeğimin kilosu 549 gram normal mi sizce😊
Annesininkuzusu01 Elffnur Bebeğinizin yüzünü görebildiniz mi tam olarak acaba yani nasıl bir yüzü var kime benziyor vs
Kereminannesiiiiiii Bende çam ve sakuradayım şuan sıra bekliyorum inş sağlıklı haberlerini alırım bende 🤗
Gkc123 Benim de 21.haftamda 420 falandı sanırım iyi demişti ya sizinki tombiş bir minnak ya da benim ki minyonmuş😅
Elffnur Gkc123 benim hfta olarak önde gidiyo canım sanırım ondan dolayı bu şeklde sağlıklı olsnlarda gerisi önemli değil😊
Elffnur kelebegimm07 canım benimki önde gidiyo hftasna göre büyük ihtimal ondan bu şeklde kilosu gayet normal seninde
Deserya22 Elffnur tam olarak nasıldı anlatır mısınız bende bugun girdim ama 1 dakika falan sürdü yüzünü bile göremedim acaba bunun da çeşitleri var mı daha detaylısına mı girmem gerekiyor
Elffnur Deserya22 canım detaylı nasl bir dk sürüyo bir saat nerdeyse inceledi doktor tüm iç organlarına hepsne baktı cd verdi hatta dosya hazrladı verdi baya sürdü