umudunannesiii İsim yazılı hastane ckislarinizin ftolarini atar msjiniizzzz Ve kaç tane hastane ckisi aldınız
metehaninannesiii umudunannesiii 1 tane 5 li 1 tane 10 lü 1 tane de isimli hastane çıkışı aldım fotoğraf çekimi icin
Eylul_naz09 umudunannesiii 2 tane 10 lu aldım 5 tanede 5 lı yenıdogan aldm 😀 extra 1-3 aylık yazlık kıyafetler aldım bı kac parca en cokta 3-6 ay aldm
Eylul_naz09 umudunannesiii abartmıs olabılırım 🙈😬 10 lu almıcaktım ben bırını annem bırını kayınvalıdem aldı ondan öle oldu ama öle teklı alt yada üst almadım batar dedıler bıde cok kusar falan bulunsun dedık😅
Esenburhan123 Durunbigeldim bende bundan yaptıracam siz hangi sayfadan yaptırdınız benim baktığım İstanbul Bahçelievlerdeydi
umudunannesiii Deniz59 aynen haklisinz ya ben yıldız takım deniyor üç tane ondan aldm geriisni 6 9 aylık flan aldmnacaba az daha küçük almalı myim hergun ne gydircem bebise dye düşünüyorum 😂
Deniz59 umudunannesiii kız bebek için kaybolacak ya 🤣 ben hep 03 ay aldım azar azar da 3 6 ay bi kaç tanede yenidoğan almayı düşünüyorum
Bahar27 Çekim için şık bi tulum bitane beşli hastane çıkışı aldım diyer kıyaftler hariç bunları yanımda götürücem sadece
umudunannesiii Bahar27 hastane için çok kıyafet götürmeye Grek yoktur hehlde sonuçta birgün yatiliyor
Bahar27 umudunannesiii evet normal doğum olursa bazen beş saat sonra taburcu da ediyor lar durumuna göre inşallah bende yatmam
umudunannesiii Eylul_naz09 işte bende üç tane nrmal alt üst aldım Bir tane hastane ckisi aldm Bir tane de isim yazılı yaptırım diyorum ama çok pahalı Acaba Grek yok mu diyorum kendi kendimede
Eylul_naz09 umudunannesiii evet ısımlıler cok pahalı ben yaptırmadım onun yerıne fazla fzla aldm ındırımdeyken . ama meragım var foto cektırcem falan anı kalsın dersenız guzel bısı yaptırın tabı
kcnr umudunannesiii bende sizin gibi düşünüyorum ama isimli hastane çıkışlrını sevmiyorum çocuğun adını heryere yazmak hoşuma gitmiyor onu almam onun dışında bende sizin gibi almayı planlıyrm